Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Så va det fredag igen....

Av Louice - 6 juli 2012 19:43

Jag undrar var veckorna tar vägen någonstans....haha iofs kanske det är så det är att vara hemma med Liam allt går i ett. Förstå mig rätt, det är helt underbart. 
Så är de två stora här igen...det är så tyst den veckan de inte är här.Och jag tror att Liam saknar sina storebröder när de inte är här.
Så igår kom min syster yster Tess igår oxå för att spendera några dagar här i Skåne, bla hennes födelsedag.Så får försöka fixa nått till den hehe.

I morgon lördag ska Vincent på kalas hos en fotbolls kompis. Det tror jag han kommer att uppskatta. Kalas är ju kul. Vi andra får roa oss på egen hand. Tess o Kenneth ska sätta upp hyllor klädkammaren, behövs då jag enligt min sambo har kläder för ett kompani. Det kan ju inte stämma haha hur kan det då komma sig att jag aldrig har nått att ta  på mig?!
På söndag blir det att åka till Lödde...Ska visa Tess det köpcentret. O kolla i affärer är ju alltid kul :D
Så får vi se om det hittas på nått annat...det berättas i efterhand i sådana fall.
Så till min lilla ilska, skulle tvätta överdraget på vår bäddmadrass...den ska kunna tvättas i 60 grader. Jag tvättade det i 40. Men dragkedjan smälte...grr...så då va den madrassen förstörd. Tror ni det gick på garantin som det ska?? Nejdå är det ju jag som gjort fel. Kunden har alltid rätt mottot kan de ju stoppa nånstans där det alltid är mörkt. GRR...nej då jag är inte arg haha.....
Ha det bäst där ute nu...o njut av solen om ni får nån! //Louice

       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hus

Av Louice - 4 november 2012 15:53

Vi har bestämt oss för att bygga nytt hus från hus compagniet. Idag fick vi kolla på ett liknade hus de precis byggt. Måste säga att vi blev ännu mer övertygade om vi valt rätt. Så nu längtar vi tills vårt är klart om drygt ett år. Nu ska ni få se li...

Av Louice - 9 september 2012 14:52

I oasen Trollsjön mitt i stan. Underbart att gå där....

Av Louice - 24 juli 2012 16:29

Sommar. Som jag älskar den. Det är varmt o mysigt. Man kan sitta o sola med en god bok, Love it. Älskar min fam o vänner, ni är de bästa. Ha det underbart. // Louice ...

Av Louice - 22 juli 2012 20:01

Älsklingen och jag bestämde i Tis att åka till Blekinge o svärföräldrarna ett par dagar. Alltid skönt att komma iväg lite. Vi grillade,.spelade kort, spelade badmington o va ute i den vackra naturen med hundarna mm. Vi hann oxå med en fika hemma hos ...

Av Louice - 12 juli 2012 12:04

Är en sån dag då jag verkligen önskade att min syster bodde närmare. Kan inte förklara känslan mer än så.... ...

Presentation


Glad. Positiv. Sambo. Mamma...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

text och bild


Ovido - Quiz & Flashcards