Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Helgen

Av Louice - 2 juli 2012 10:54

Ja denna helg flög förbi trots att det känns som att vi inte gjorde nått speciellt. På fredagen åkte de två stora barnen till sin mamma en vecka. Blir så tyst när de går...de är saknade. Semester kommer bli jobbig då det är två hela veckor de är borta. Men vi väll njuta extra mycket efter det då de är här hela två veckor   

På lördagen åkte vi till IKEA bara för att kolla lite, men det är alltid nått litet som slinker med, denna gång va det bla två orkidéer, har kommit på att jag ju kan få dem att överleva haha, så nu har vi en i köket o en till i Liams rum.
Som jag skrev innan flyttade Liam in i sitt rum och det har gått jättebra. Och mamma har insett att han klarar det o att om det är nått hör jag det haha. Vi beställde lite kort oxå, ett svartvitt på Liam som vi ska ha i vardagsrummet på tavel listen tillsammans med korten på Hampus och Vincent. Vi funderara på hur det är snyggast att ha det. I ålder lr med Liam i mitten. Ilands problem jag vet...hehe...men det ger sig väll när vi har alla kort på plats antar jag.

Söndagen skulle vara lugn,med en lätt städning. Men när Kenneth och jag väl satte igång blev det en storstädning. Så nu skiner det här hemma, toalett badrum och kök är på topp. Bokhylla o tavlor är dammfria. Så vi va rätt nöjda med oss sj. Kvällen avslutades med att Kenneth o Liam kolla em finalen i fotboll och jag satt på balkongen och läste. Det va vår helg. Hoppas att ni oxå haft underbara helger. Detta va allt för denna gång. Ta hand om varann o kramas. / Louice


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hus

Av Louice - 4 november 2012 15:53

Vi har bestämt oss för att bygga nytt hus från hus compagniet. Idag fick vi kolla på ett liknade hus de precis byggt. Måste säga att vi blev ännu mer övertygade om vi valt rätt. Så nu längtar vi tills vårt är klart om drygt ett år. Nu ska ni få se li...

Av Louice - 9 september 2012 14:52

I oasen Trollsjön mitt i stan. Underbart att gå där....

Av Louice - 24 juli 2012 16:29

Sommar. Som jag älskar den. Det är varmt o mysigt. Man kan sitta o sola med en god bok, Love it. Älskar min fam o vänner, ni är de bästa. Ha det underbart. // Louice ...

Av Louice - 22 juli 2012 20:01

Älsklingen och jag bestämde i Tis att åka till Blekinge o svärföräldrarna ett par dagar. Alltid skönt att komma iväg lite. Vi grillade,.spelade kort, spelade badmington o va ute i den vackra naturen med hundarna mm. Vi hann oxå med en fika hemma hos ...

Av Louice - 12 juli 2012 12:04

Är en sån dag då jag verkligen önskade att min syster bodde närmare. Kan inte förklara känslan mer än så.... ...

Presentation


Glad. Positiv. Sambo. Mamma...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

text och bild


Ovido - Quiz & Flashcards